FRUKOST PÅ SÄNGEN

alla dagarna denna veckan har varit bra och denna känslan fortsätter faktiskt, 
idag så hade jag en lång sovmorgon som spenderades med frukost i sängen framför paradise hotell. 
så bra start på dagen verkligen, 
sen hade jag som alltid på torsdagar bara en lektion. 
efter dem redovisningarna vi hade så slutade vi och jag träffade André en stund, 
satt och pratade med honom och hans kompisar innan jag stack till stan. 
skulle handla en sak på Apoteket innan jag tog bussen hemåt. 
 
när jag kom hem så skrev jag gymnasiearbetsloggen som vi ska skriva varje vecka innan jag startade studio paradise,
satt och kollade på det med tända ljus och det va så skönt att bara ta det lugnt. 
sen efter jag hade ätit middag så tog jag mig ner till gymmet och körde ett grymt mag/rygg pass, 
nu ligger jag helt slut i sängen och ska sova.  
sovgott allihopa så hörs vi! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0