GYM

herregud så skön sovmorgon jag hade idag, 
jag skulle ta bussen 12 men vaknade helt utvilad vid 9 så kunde ta det lugnt.
jag åt frukost i sängen samtidigt som jag kollade på paradise hotell, 
det var så skönt att bara ta det lugnt och ligga länge och dra mig i sängen. 
när jag hade fixat mig klart och satte mig på bussen så började det ösregna, 
så vår idrottslektion blev annorlunda än vad den skulle. 
vi spelade pingis inomhus istället för att lära oss om friluftsliv utomhus. 
sen hade jag samhällskunskap också innan jag kunde åka hemåt. 
 
när jag kom hem så kollade jag en liten stund på tv innan vi åt middag, 
sen bytade jag om till träningskläder och stack ner till gymmet. 
nu sitter jag helt slut i soffan och sa snart gå och lägga mig,
vi hörs imorgon, sovgott allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0