IDROTT, GYM OCH ETT SKADAT KNÄ

hej på er allihopa! 
imorse hade jag en jättelång och skön sovmorgon, 
jag blev dock väckt av en granne som hade någon typ av hantverkare hemma som gjorde en massa oväsen klockan sju. 
jag kunde iallafall somna om och gick upp kvart över nio, 
det behövs verkligen att sova ut lite extra på veckodagar. 
jag började skolan tjugo i tolv och hade då en svenska lektion, 
sen hade vi individuellt val där jag läser idrott och vi hade en grymt rolig idrottslektion. 
spelade beach volleyboll, fotboll och handboll. 
det var verkligen superkul och fyfan vad jag saknar handbollen, 
och beachhandboll som är så kul. 
jag hade sedan en samhällslektion innan jag åkte hemåt. 
 
jag åkte samma buss som både mina systrar vilket var lite kul, 
sen när jag kom hem kollade jag en kort stund på prisonbreak innan middagen. 
sen bytade jag om till träning och cyklade ner till gymmet, 
körde cardio i 10 minuter på löparbandet. 
sen blev det 1,5 timmar ben/rumpa men tyvärr så hände något med mitt knä igen.. 
så jag tog det lugnare men det blev ändå ett bra pass. 
nu ska jag bara precis sova, 
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0