MIDDAG HOS MAMMA OCH FILIP

herregud vad jag är trött just nu, 
imorse gick jag upp ganska tidigt och tog mig till skolan. 
jag hade sen en media lektion i två och en halv timme, 
vi gjorde ett litet test och gick igenom det innan vi kollade på film resten av lektionen. 
vi åt sedan lunch utomhus och det va så skönt att sitta ute i solen, 
sen hade vi en annan slags medielektion i en och en halv timme innan pedagogiskledarskaps lektionen. 
det var så skönt att vi fick sluta nästan tjugo minuter tidigare, 
jag snabbade mig till bussen och direkt när jag kom hen hämtade mamma mig för att jag skulle hem till dem och jobba på gymnasiearbetet. 
vi gjorde vår fjärde rätt och detta var verkligen den godaste hitintills, 
efter jag hade fotograferat och ätit så umgicks jag, filip och mamma lite innan jag stack hem till pappa. 
 
sen när jag kom hem så skulle jag duscha men gör det imorgon innan skolan istället, 
så jag satte mig och kollade ikapp ett par avsnitt av paradise hotel och nu ligger jag i sängen. 
imorgon har jag en superlång sovmorgon men ska förmodligen in och äta på filips jobb innan, 
vi hörs imorgon igen, ha det bäst. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0