MIN LILLASYSTER ÄR GRYM

varför ska det alltid vara så svårt att börja skriva ett nytt inlägg här? 
det tar alltid minst 3 minuter innan jag kommer på vad jag ska börja med. 
iallafall så har denna dagen faktiskt varit väldigt bra, 
jag hade en ganska rolig lektion i förmiddags där vi skulle göra egna reklamaffischer som skulle blivit fällda för att vi ska lära oss vad som är rätt och fel.
sen åt vi lunch innan vi hade redovisningar, 
som tur va hann min grupp inte redovisa så det slapp jag.
sen skulle vi ha pedagogisk ledarskap men vi slapp den lektionen vilket var superskönt! 
 
jag kom då hem en och en halv timme tidigare och hann kolla på paradise hotell innan vi skulle äta.  
sen hade vi bråttom att köra till Staffanstorp för att min lillasyster skulle spela match mot sitt gamla lag, 
hon bytade för kapt två månader sedan men hon var grym. 
Sandras lag vann såklart och jag är så stolt över henne. 
jag har nästan precis kommit hem och nu ligger jag i sängen och ska sova, 
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0