SIMRISHAMN

ja jag vet att jag inte bloggade igår.. 
igår under dagen var jag i skolan, 
jag hade media och pedagogiskledarskap och slutade klockan fyra. 
då följde jag med Patricia till Ica för hon skulle handla inför kvällen, 
vi sa sen hejdå och jag åkte hem och satte mig framför datorn ett tag. 
sen åkte jag med pappa och handlade lite innan jag och min lillasyster tog en timmes powerwalk, 
det var så skönt och mysigt att prata med henne lite. 
senare på kvällen så tog jag mig hem till André sen sov jag där inatt.   
 
imorse så vaknade jag ganska sent vilket var skönt, 
vi har varit lediga idag så kunde sova länge. 
jag tog sedan bussen till Simrishamn för att hämta fisken som jag blev sponsrad med till mitt gymnasiearbete, 
jag åt även lunch där eftersom jag ändå var där.   
när jag kom hem så tog jag det lugnt ett tag innan jag åkte hem till mamma och Filip, 
vi gjorde första middagen till mitt gymnasiearbete och det var så kul. 
nu ligger jag helt slut i sängen och ska sova, 
vi hörs imorgon igen.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0