TISDAG

idag hade jag en efterlängtad sovmorgon, 
men såklart så vaknar jag tidigare av alla som pratar och stänger hårt i dörrar osv.. 
kunde inte somna om så jag kollade lite serie innan jag fixade mig, 
sen åkte jag till skolan och hade svenska lektion innan jag hade idrott. 
vi spelade golf och det var så otroligt tråkigt.. 
sen fick jag snabba mig tillbaka till skolan för att hinna till historian, 
jag blev sen hämtad på skolan och hem skjutsad. 
så otroligt skönt att komma hem mycket snabbare. 
 
när jag väl kom hem så satte jag mig och kollade på paradise hotel som jag har missat nu när jag har varit helt inne i prison break, 
sen åt jag middag innan jag tog mig ner till gymmet.  
körde ben i nästan två timmar innan jag drog mig hemåt, 
nu sitter jag nyduschad i soffan och ska snart gå och lägga mig.  
godnatt så hörs vi imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0