VÄLDIGT BRA HELG

herregud så mycket jag har gjort denna helgen, 
nästan inte en ända tid ledig. 
i fredags efter skolan så körde jag och hämtade mina små brödrar och körde till Lund, 
jag skulle fotografera till ett skolprojekt så lånade dem ett tag. 
efter vi fotograferat så åkte vi hem till mamma och fotograferade till gymnasiearbetet där, 
vi lagade en förrätt och en huvudrätt som blev superbra på bild! 
jag och André körde sen hem och sov hos honom. 
 
i lördags så tig vi det lugnt på morgonen med sen skulle André iväg på match så jag körde hem, 
jag fixade mig och körde till mamma. 
vi tog oss sedan till våra kusiner för att fira min ena kusin som fyller 17, 
hade det supertrevligt och kom inte hem till André förrän vid tolv igen. 
vi somnade nästan direkt och imorse så kollade vi på tv ett bra tag innan vi gick upp, 
sen efter frukosten började vi kolla på pitch perfekt 2 men fick pausa för André skulle spela match. 
efter matchen så fortsatte vi på filmen och pausade igen för att äta middag, 
nu ligger jag helt slut i sängen hemma och ska sova. 
vi hörs imorgon igen, godnatt! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0