EN SUPERBRA DEJT

denna helgen har verkligen varit helt perfekt! 
i fredags så var det dock en ganska dryg dag i skolan men direkt när vi slutade började en otroligt bra helg. 
jag väntade på André en stund sen gick vi in till stan, 
jag handlade det sista inför balen. 
vi åkte sedan hem och jag stack bara snabbt inom mig för att hämta saker,
vi åkte sedan in till Lund för att äta och kolla på bio. 
en riktigt bra dejt blev det helt enkelt. 
vi åkte sedan hem och kollade på film tills vi somnade. 
 
i lördags hade vi en lugn dag i sängen med serie och plugg, 
vi började skriva på våra tal till svenska nationella och det gick faktiskt ganska bra. 
sen på kvällen kom ett par kompisar till oss så vi grillade, 
sen satt vi bara och snackade i ett par timmar. 
sen när dem stack så somnade jag och André till en film.  
 
idag har vi också haft en lugn dag, 
vi har skrivit klart våra nationella tal och även kollat på en del serie. 
jag stack hem vid fyra och hoppade direkt in i duschen, 
sen har jag även målat naglar, ätit och kollat igenom talet ett par gånger. 
snart ska jag sova för måndagsmorgnarna är verkligen supertidiga, 
godnatt så hörs vi imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0