MIN FAVORIT VARDAG

jag gillar verkligen torsdagar och kommer alltid att göra det fram till studenten, 
vi har ju som hag sagt många gånger tidigare bara en lektion. 
jag sov till tio i tio och sen hade jag en skön morgon, 
jag åkte sedan bussen till skolan med André. 
vi pratade en del om resan vi åker på nästa lördag och även om morgondagen. 
jag hade sen en svenska lektion och den var riktigt bra, 
vi skrattade massor och sen slutade vi även lite tidigare så hann med min tidiga buss. 
när jag kom hem så år jag lunch och cyklade direkt till gymmet, 
jag körde ett riktigt bra pass och sen cyklade jag hem igen. 
jag duschade och kollade lite youtube innan vi åt middag, 
sen gjorde jag äntligen klart mitt gymnasiearbete. 
min kokbok är alltså äntligen klar! 
sen har jag firat det med att kolla lite tv-program och nu ska jag snart sova, 
vi hörs förmodligen inte förrän på söndag. 
godnatt och ha en bra helg. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0