SOL OCH BLÅ HIMMEL

jag är verkligen inne i en väldigt bra tid just nu,
jag mår allmänt bra och det känns så skönt. 
det kan vara för att jag vet att det är påsklov om två dagar 
och för att det är så fint väder och en massa sol ute. 
men idag så kom jag till skolan och jag och en i klassen fick gå och ha genomgång för en annan klass som inte kunde ett datorprogram som dem skulle använda till deras gymnasiearbete. 
sen jobbade vi själva med vår rapport till gymnasiearbetet, 
vi slutade halv ett och sen åt jag lunch i skolan innan jag tog bussen hem. 
 
när jag kom hem satte jag mig direkt med religionen, 
jag satt i några timmar innan jag hoppade in i duschen. 
sen pluggade jag vidare innan det var middag. 
efter middagen fortsatte jag med pluggandet och jag kan nästan allt till provet nu, 
vilket känns verkligen så bra till på fredag. 
sen nu den senaste timmen har jag kollat runder på youtube och snart ska jag gå och lägga mig, 
vi hörs imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0