ÄNTLIGEN HAR JAG TID PÅ MIG ATT SKRIVA HÄR

ja som ni vet har jag inte varit världens bästa på att blogga just för tillfället..
jag är hemskt ledsen för det men jag jobbar,
åker hemifrån åtta och kommer hem vid halv sju, då jag är sjukt trött så jag äter, och somnar typ.

så därför har jag inte heller svarat på frågestunden, men den kommer i kväll jag lovar.
ska göra den direkt när jag kommer hem,
så sista chansen att fråga någonting.

jag vill också berätta för er alla hur otroligt stolt jag är över mig själv,
som jobbar hela sommarlovet, tjänar mina egna pengar, och lär mig hantera pengarna på ett helt annat sätt.
jag tjänar också otroligt mycket jämfört med väldigt många andra som sommarjobbar.

men nu ska jag sova lite på bussen innan jag ska byta buss..
vi hörs ikväll via videoblogg, ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0