MYS MED UNDERBARA SLÄKTEN

dagen har varit så sjukt mysig,
blev hämtad vid halv elva, vi kom hut vid kvart över elva.
vi gick direkt och kollade in stranden och visade runt mina buspojkar på campingen.
jag har ju varit här flera gånger när jag var mindre, så många minnen som kom tillbaka till mig.
iallafall, vi var på stranden och badade, solade och jag fotograferade riktigt mycket.
dem bilderna kommer kanske imorgon,
sen åt vi lunch och stack ner till stranden igen..

på kvällen sen så kom mammas sambos föräldrar också, vi åt middag tillsammans och satt och pratade.
sen så stack dem hem igen och alla gick och la sig utom jag och mamma som spelade kort och gick en runda till stranden.
nu ligger vi inne i tältet och ska snart sova,
så mysigt att sova precis bredvid mamma.

men godnatt allihopa, jag bloggar när jag vaknar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0