ÖVNINGSKÖRT !!

tjenixen alla underbara läsare.
idag vaknade jag tidigt, någon granne var tvungen att släppa ut sin skrikande unge ?
iallafall.. så åt jag frukost med pappa och bonus syskonen, köpte bullar på Preem.
sen körde vi till skolparkeringen och jag fick övningsköra första gången i mitt liv,
det var så sjukt kul.

vi körde sen och käkade på mc donalds och handlade på Willys,
sen körde vi och köpte mc flurry.
onyttigt är gott eller hur ?
nu har jag bara varit hemma och packat,
snart slutar André och vi sticker till Lomma och sover med hans föräldrar i husvagnen inatt.
ååh det är så mysigt jag dör,
vi ska bada, spela spel och mysa.

kommer nog fler bilder senare ikväll,
ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0