HEJ MIN KÄRA BLOGG

idag känner jag mig på riktigt glatt humör,
fick skit gulliga sms imorse av André och jag har fått reda på att jag höjer mig i matte, bild och slöjd.
så himla otroligt glad jag blir alltså, allt rullar på som ingenting.
på torsdag ska jag åka och shoppa avslutningsklänning med pappi,
längtar så mycket ska bli så kul också.
nu sitter jag och väntar på att André ska få lunch, kände för att äta med honom idag.
på so lektionen vid hade innan idag kurrade min mage skit mycket så alla skrattade,
inte alls kul .. så jag stack hem och åt banan.
visste ni att jag gick och la mig igår dirrekt efter jag duschat, jag gjorde en fläta på mig själv,
när jag vaknade imorse så hade jag fortfarande blött hår.
ändå typ åtta timmar, herregud liksom.
nä nu ska jag sluta skriva, i eftermiddag ska jag blogga mycket, håll utkik efter roliga i lägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0