I BILDEN MED BÄSTA FAMILJEN

igårkväll var sjukt mysigt med pappi,
jag gick dock inte och la med förrens tolv så imorse när klockan trodde jag att ja skulle dö.
idag var iallafall den sista riktiga dagen i skolan med världens bästa klass ..
faktiskt väldigt sorgsamt, gick hem vid ett för att vi skulle komma iväg i hyfsad tid.

nu har vi åkt bil i typ en och en halvtimme och har fyra och en halv kvar,
taggaaaa ? nä inte riktigt.
vi har iallafall dunkande musik i bilden, just nu en låt jag verkligen älskar : Flickan och Kråkan.

ville bara kika in och säga hej, inte så mycket mer att skriva.
kommer förmodligen komma massa bild inlägg dem senaste timmarna,
så håll utkik, nu får ni fina bilder på mig och mina systrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0