MYSER MED MIG SJÄLV

igår var jag med min kära André på kvällen.
och sov hos honom, tredje natten i rad, otroligt mysigt.
men jag stack hem imorse vid åtta samtidigt som han cyklade till jobbet,
jag börjar jobba imorgon igen, vill verkligen inte ...
men när jag kom hem imorse så somnade jag i soffan och sov till halv tolv, väldig skönt.
sen har jag ätit lunch, och spelat candy crush, jävla bana som jag inte klarar av.

om en timme så ska jag hem till älskling och hämta hans träningskläder,
sen sticker vi ner till gymmet och tränar.
så längesen jag tränade, kommer bli så skönt.
om min förkylning inte sätter igång igen bara, den är så jobbig.
sen efter träningen tar vi kanske ett bad i Andrés jacuzzi sen senare ikväll uppdaterar jag igen,
håll utkik efter roliga saker på bloggen,
snart kommer frågestund också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0