ÄNTLIGEN

äntligen fick jag träffa min pojkvän igen, 
jag har saknat honom så mycket även om det bara va över helgen han var borta. 
men det är en helt annan sak också om man inte kan prata alls, men vi fick iallafall träffas idag. 
vi kollade på en mysig film och åt middag tillsammans. 
 
annars idag har jag duschat, noppat ögonbrynen, städat bland mina kläder och rensat ut lite. 
jag har även kollat på ishockey os finalen där Sverige fick stryk av canada. 
jag fotade också av kläderna jag handlade igår och dem har ni nu sett. 
och nu har jag riktig söndagsångest och ska sova nu för att orka ta mig upp imorgon. 
 för att pigga upp denna söndagsångesten så får ni en flummig och osminkad bild ifrån tidigare idag. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0