ÄNTLIGEN VÅR-KÄNSLOR

jag blir verkligen otroligt deprimerad under hela vinterhalvåret, 
visst det händer en massa roliga saker men jag klarar inte av det mörka vädret.. 
 att vakna varje morgon och att det inte blir ljust förrn man har kommpit till skolan och är mörkt innan man slutar.
det är stor skillnad ifrån att vakna av att solen lyser in igenom rullgardinen och att kunna fixa sig i solljuset.
jag blir väldigt glad av att äntligen kunna gå ut och fotografera efter jag kommer hem ifrån skolan,
att kunna ta långa sköna löparturer och att bli pigg av att vara i skolan.
 
värdet påverkar oss mycket mer än vad vi tror och jag är glad av att det går mot ljusare dagar,
att kunna se små blommor komma upp ur marken och gröna knoppar på träden.
det gör mig verkligen lycklig och får sådan energi av ljuset. 
men nu ska jag ta all min glada och possitiva energi in till läxförhör i naturkunskapen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0