NU VÄNTAR PLUGG HELA EFTERMIDDAGEN & KVÄLLEN

jag har varit så lycklig hela helgen efter allt underbart som hänt så nu är det ganska segt med 
en hel skolvecka framför mig med en massa saker jag måste göra. 
skolan idag var iallafall helt okej, faktiskt mycket bättre än jag trodde. 
hade som vanligt fotografisk bild dem två första lektionerna, både innan och efter lunch. 
sedan gick mattelektionen otroligt fort att jag knappt hann tänka så mycket på att det var matte. 
efter matten när alla andra i klassen slutar så sticker jag, min tullis och alexander på extra engelska, 
det ger mig faktiskt riktigt bra chanser att få bra betyg i engelska och jag känner redan nu att jag blivit bättre. 
 
jag snabbade mig riktigt mycket efter sista lektonen för att hinna till bussen, hade inte hunnit om jag inte sprungit.
jag tog sedan en varmchoklad på centralen innan bussen hemåt gick. 
jag blev hämtad på busshållplatsen hemma och körd av pappa hem till mamma. 
så nu sitter jag hemma hos mamma och myser med lite musik och väntar på att mamma ska komma hem. 
vi ska nämligen från och med idag plugga matte en gång i veckan för att jag ska klara denna kursen och även 
nästa mattekurs som jag ska välja i individuella valet. 
men nu ska jag springa på toaletten innan mamma kommer hem, 
ha det bäst allihopa och fortsätt att ställa frågor så kommer svaren i början av nästa vecka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0