JULKLAPPS INSLAGNING

idag är det måndag och sista veckan av skolan för detta året,
det känns faktiskt väldigt skönt att det snart kommer ett välbehövt jullov. 
idag så hade jag för det första sovmorgon då vi på min första lektion ska jobba med eget arbete, 
så jag började dagen med fotolektion. 
vi hade deadline idag på en uppgift så utskrifter skulle göras och även skulle det skrivas om uppgiften som vi alltid gör, 
sen hade vi även en redovisning utav analys av en annans bilder och det gick helt okej tror jag. 
sen efter lunchen så åkte jag hem och sen jag kom hem har jag faktiskt varit väldigt duktig och hunnit med mycket bra saker. 
jag har slagit in alla julklapparna, 
det tog över en timme men bra blev det.
jag tycker verkligen att det är så kul att julpyssla så jag startade julmusik och satt och mös på mitt rum. 
sen gick jag ner och städade i min träningsgarderod som har sett förhävlig ut, 
rensade även ut massa saker jag inte använder längre. 
 
sen har jag faktiskt bara tagit det lugnt,
kollat big brother, julkalendern och youtube. 
jag har även duschat och såklart ätit middag, 
nu ligger jag i sängen och ska snart sova. 
godnatt så hörs vi imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0