MYS HOS MAMMA

hej allihopa, idag har varit både en väldigt bra och en ganska dålig dag. 
det började så bra för att pappa hade köpt så jag kunde äta lite mer julig frukost, 
med bland annat vörtbröd och jag blev så glad. 
sen var det ganska jobbigt under hela skoldagen då jag inte mår jättebra just nu, 
speciellt när jag fick höra av min fotolärare att någon i min klass snackat skit om mig.. 
då blev jag både riktigt arg och ledsen. 
 
vi hade sen efter fotolektionen och efter lunchen grafiskkommunikation, 
jag gillar den uppgiften vi gör där väldigt  mycket faktiskt. 
vi designar en etikett och sedan en kartong till en parfym flaska och jag blev nästan helt klar idag och jag är så nöjd. 
när jag sen kom hem så väntade jag på att pappa skulle komma sen körde han mig till mamma. 
vi åt först middag som min lillasyster hade gjort och det var så himla gott, 
en kycklingwok med kokosmjölk och curry med bulgur till.  
sen klädde vi granen och drack glögg, 
det var så mysigt! 
sen har jag bara umgåtts med mamma och alla här hemma, 
nu ligger jag på en madrass och ska sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0