NYA TRÄNINGSTIGHTS

nu börjar jag äntligen att få lite julkänslan och det är jag så glad över, 
det är ju inte mer än fyra dagar kvar till jag ska fira jul med min mamma. 
idag har jag iallafall haft en ganska bra dag, 
eller nä en väldigt bra dag faktiskt. 
dagen började med en skön sovmorgon då klockan inte ringde förrän nio, 
jag började sedan skolan med en svenska lektion vid kvart över elva och där gick det väldigt bra för mig. 
sedan åt jag snabbt lunch i skolan innan jag gick till idrottshallen där jag skulle hålla lektion, 
jag höll en cirkelträning och jag tycker att det faktiskt gick väldigt bra. 
sen hade jag även en samhällslektion innan jag åkte hemåt. 
 
när jag kom hem så bytade jag om till träningskläder direkt, 
jag kollade sedan på julkalendern innan det var mat. 
jag cyklade sedan direkt ner till gymmet och körde ett riktigt skönt och bra benpass. 
när jag sen kom hem så klädde vi vår gran och nu ska jag snart gå och lägga mig, 
godnatt så hörs vi imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0