ORIENTERING MED MAMMA

då ligger jag här i sängen ännu en söndag och har ångest över att allt går så fruktansvärt fort, 
det är bara två veckor kvar i skolan innan det är jullov. 
sen har jag bara en termin kvar av gymnasiet, 
det är helt sjukt på riktigt! 
 
hur har denna helgen varit då? 
jo jag är faktiskt ganska nöjd med min helg kan jag säga, 
i fredags så åt jag middag hemma innan jag cyklade till min älskade André. 
han gör verkligen allt bättre. 
vi kollade på idol finalen och sen somnade vi vid tolv tiden. 
i lördags morse så ställde vi klockan och när vi vaknade så gick vi upp och åt frukost och sen tog jag på mig en massa träningskläder, 
en massa laget för att det var väldigt kallt ute. 
mamma hämtade mig vid halv elva och vi åkte till skrylle, 
vi köpte karta till månadens orienteringsrunda och gav oss ut och sprang. 
när vi var klarar så hade vi sprungit ca 7 kilometer i skogen med nästan storm och några droppar regn, 
men det var så skönt och verkligen riktigt roligt. 
när vi kom tillbaka till där vi började så var Filip, Adam och Noah där och vi grillade korv, 
vi åkte sedan hem och jag duschade och bytade om sen stack jag till André. 
vi kollade på två julfilmer innan vi körde ner till Konsum för att handla mat att laga, 
efter vi ätit kollade vi på en film till sen gick vi ut och badade jacuzzi. 
vi hade en supermysig kväll och somnade vid tolv tiden även igår. 
idag vaknade vi vid elva och låg kvar i sängen och kollade på tv ett tag innan vi gick upp för frukost, 
sen har jag pluggat nästan hela dagen. 
har skrivit en uppgift till pedagogiskledarskap där bara halva uppgiften är klar och jag är redan uppe i 1600 ord,
sen efter att jag kom hem från André och klockan var ca 18 så har jag mått skit dåligt, 
jag pallar inte gå in på varför men just nu är det riktigt jobbigt att ha skilda föräldrar.. 
godnatt så hörs vi imorgon. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0