VILKEN HELG

som rubriken säger så har det verkligen varit en grym helg, 
det va längesen en helg var så bra som denna har varit. 
det började med att i fredags så var i som vanligt i skolan, 
sen gick jag och Alice runt i stan lite innan vi åkte hem till mig. 
vi åt lite och snackade en massor och sen duschade och fixade vi oss innan vi skulle iväg, 
vi gick sen ner till lokalen där André skulle ha sin fest. 
det blev en helt sjukt grym fest, 
det var så jävla kul, lokalen var full av folk och det var riktigt grymt ljud och grymt ljus och allt var bara perfekt. 
vi kom inte hem förrän efter 4 och sen skulle vi ner och städa så innan tio så var vi vakna igen, 
riktigt trötta och fruktansvärt slitna tog vi oss ner till lokalen och städade med en massa hjälp av hans föräldrar som typ gjorde allt. 
sen tog vi oss hem och André öppnade paket innan vi åt och sen gick vi in i hans säng och somnade direkt framför en film, 
sen tog vi bara det lugnt och sov till och från hela dagen. 
sen hade vi en mysig kväll med film och sen somnade vi, 
imorse stack jag hen direkt när jag vaknade vid elva för att plugga. 
skulle skriva en analys av en i klassens fotografi, 
när jag var klar med det så tog jag bilen hem till mamma och åt lunch där. 
vi gick sedan ut och gick 6 kilometer och bara pratade och njöt,
sen åkte jag hem till pappa och bytade om och tog bilen till emporia. 
jag handlade en massa julklappar och även tränings tights och sport bh till mig själv, 
nu ligger jag helt slut efter denna underbara helgen. 
vi hörs imorgon igen för nu ska jag sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0