7 TIMMAR HÅRT SLIT

idag har det varit ännu en jobbdag, 
jag gick upp så jag tig bussen 08.04 och började jobba 09.45. 
hela vägen till jobbet så lyssnade jag på nrj och det är så grymt bra, 
satt och skrattade flera gånger för mig själv. 
 
idag på jobbet var det betydligt mycket mer folk som var och åt, 
239 stycken ätande på 3 timmar vilket är helt okej. 
längre in på sommaren brukar vi ha ca 300 varje dag. 
det är faktiskt väldigt kul att vara tillbaka och träffa alla mina kollegor igen, 
och det är extra kul när jag får höra att jag är den bästa diskaren dem har haft. 
 
jag slutade kvart i fem och tog tåget tio i, 
kom sen inte hem förrän halv sju och då var jag superhungrig. 
nu har jag iallafall fått i mig mat och fixat lunchen till imorgon,
snart ska jag gå och lägga mig för jag blir verkligen helt slut efter en jobbdag. 
vi hörs imorgon igen, sov gott allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0