FILMMYS OCH GYM

igår så tog jag det lugnt hemma hos André hela dagen, 
vi låg och kollade på filmer, kollade på tv, pratade och bara umgicks hela dagen. 
igår på kvällen så kollade jag på ek sorlig film medans André satt lite vid datorn. 
vi somnade inte förrän typ halv tre inatt och idag så vaknade vi väldigt sent, 
så idag efter vi ätit frukost så drog vi oss ner till gymmet och det var så skönt att träna. 
 
efter träningen så stack jag hem till mig själv och har städat på mitt rum och duschat, 
jag har inte sovit hemma på fem nätter så det känns lite konstig att inte ha André här nu. 
men jag har iallafall ätit middag hemma och även packat inför senare i veckan, 
nu sitter jag med familjen och kollar på en film men ska snart gå och lägga mig. 
vi hörs imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0