FEST, BAKISHÄNG OCH FINT VÄDER

denna helgen har varit riktigt grym och även skit jobbig men jag hoppas att det är okej med er att jag inte uppdaterar så mycket på helgerna,
jag har oftast fullt upp och vill inte sitta och blogga när jag umgås med André. 
men denna helgen iallafall, 
i fredags var det en helt galet bra fest i Staffanstorp, 
riktigt bra och skitkul folk, massa dricka och hög pumpande musik. 
men i lördags var jag så bakis att jag helt ärligt trodde att jag skulle dö, 
jag och André sov till halv två och sen låg vi i sängen hela dagen. 
men illamående och sprängande huvudverk som inte ville försvinna, 
vi kollade iallafall klart på Eurovision finalen innan vi somnade på kvällen.  
 
idag vaknade vi väldigt tidigt, 
förmodligen för att vi typ sov hela lördagen. 
men idag har vi varit ute och gjort saker, 
spelat kort, klippt gräs, käkat lunch och kollat lite på tv. 
jag har även pluggat lite och sen ätit en underbart god middag, 
nu ligger jag helt färdig i sängen och ska sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0