BLEV HELT PLÖTSLIGT LEDIG

imorse hade jag först en skön sovmorgon och när jag väl vaknade och satt och åt frukost så fick vi meddelande att vårt studiebesök var inställt, 
vi skulle egentligen till SVT idag med det var tydligen pga sjukdom som vi inte fick komma..
så jag blev helt plötsligt ledig, 
jag åt upp min frukost och gick sen in och pluggade. 
sen har jag kollat en hel del på serie idag också, 
efter jag ätit lunch så pluggade jag lite till och ringde sen till André för att be honom förhöra mig. 
så han kom direkt från bussen hem till mig och hjälpte mig med pluggandet inför provet imorgon. 
  
när han sen stack så åt vi middag, 
jag bytade sen snabbt om och tog mig till gymmet. 
körde först cross trainern och sen ett mag pass,
det var så skönt och jag behövde verkligen det. 
när jag sen kom hem så hoppade jag in i duschen och nu kollar jag på serie, 
borde egentligen plugga men jag orkar verkligen inte.. 
men vi får se hur det går imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0