DOMARKURS & SERIE

dagen idag har varit så oändligt lång men faktiskt väldigt rolig, 
jag åkte bussen till skolan med André och vi sov som vanligt hela vägen. 
känns faktiskt väldigt skönt med lite extra sömn. 
sen hade vi media i två och en halv timme där vi mest satt och snackade hela tiden, 
det var väldigt skönt med en lugn lektion. 
vi åt sen lunch innan vi hade en väldigt lång rast, 
vi satt mest och pratade och hade det väldigt bra. 
vi hade sen en religionslektion och det var så fruktansvärt tråkigt och är glad att vi hade har det detta halvåret. 
sen hade vi även en pedagogiskledarskapslektion där jag gjorde klart min uppsats och fick sen gå tidigare, 
när jag sen slutade så åkte jag hem och åt middag direkt. 
sen cyklade jag ner till domarkursen som vi måste gå en gång om året precis innan en inomhuscup vi har i byn, 
så nu ska jag iprincip bara döma i 4 helger.. 
när jag sen kom hem så har jag kollat på serie och tagit det lugnt, 
men snart ska jag gå och lägga mig så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0