EN BRA DAG

idag har det varit en väldigt bra tisdag, 
när jag precis gått upp och satt mig för att äta frukost så hade vi fått meddelande om att vår första lektion var inställd. 
så istället för att ta bussen tio så kunde jag stanna hemma till halv ett, 
det var så skönt så jag tog det riktigt lugnt och kollade på serie. 
sen kom jag tydligen med en busschaufför som inte visste var gasen var, 
jag kom en kvart sent till centralen och därför sen till skolan.. 
jag hade iallafall nästan hela idrottslektionen där, 
sen även en samhällslektion innan jag kunde åka hem. 
åkte bussen hem med André och när jag sen kom hem så bytade jag om och åt middag innan jag stack ner till gymmet. 
jag sprang först på crosstrainern i 20 minuter innan jag körde ett riktigt grymt benpass, 
sen när jag kom hem och hade duschat så skar jag upp en apelsin och ett äpple. 
nu sitter jag och kollar på serie innan jag ska sova, 
vi hörs imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0