PLUGG & GYM

dagen idag har verkligen varit riktigt tråkig, 
jag slapp dock min första lektion klockan åtta imorse och började inte förrän tjugo i tio. 
jag hade då foto i två och en halv timme innan vi åt lunch, 
vi käkade och sen hade vi lektion i fem minuter innan jag fick åka hem. 
jag kom hem innan två och satte mig direkt och pluggade, 
sen pluggade jag konstant till klockan sex då jag käkade middag. 
sen bytade jag snabbt om och stack ner till gymmet, 
körde ett grymt benpass med cardio först. 
sen åkte jag hem och duschade och skar upp ett äpple och en apelsin, 
sen satte jag mig med det och kollade på serie. 
snart ska jag gå och lägga mig, 
godnatt allihop, vi hörs imorgon. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0