ROMELECUPEN

vilken händelserik helg detta har varit, 
den började med att jag i fredags fick sluta lite tidigare för att vi hade prov. 
vilket som faktiskt gick riktigt bra, 
jag är så nöjd med min insats faktiskt. 
jag kom hem och satte mig framför datorn och kollade lite på serie, 
sen åt jag middag tidigt för att André hade handbollsmatch.
vi åkte till hans match och kollade med hans föräldrar, 
vi åkte sen hem och kollade på film. 
i lördags ställde vi klockan för att jag skulle döma romelecupen, 
jag var där i mer än 4 timmar och sen cyklade jag hem. 
jag tog det lugnt hela eftermiddagen och sen åt jag middag med familjen, 
vi gick sen ner till romelecupen för att kolla på min pappas sambos barn. 
sen efter vi va klara där vid elva så cyklade jag hem till André, 
han va inte hemma med jag hämtade honom i Malmö senare på kvällen.
inatt sov jag alltså bara 3 timmar innan jag skulle upp för att döma,
jag var verkligen totalt slut. 
dömde i 5 timmar idag och sen gick jag hem till André och kollade på film och sov lite, 
sen cyklade jag hem och åt middag och nu sitter jag framför datorn och kollar på serie. 
jag har sån fruktansvärd huvudverk och halsont så jag stannar nog hem imorgon, 
men vi hörs då, godnatt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0