SKÖN SOVMORGON & TRÄNING

min dag idag har varit riktigt bra, 
jag hade först en väldigt skön och väldigt välbehövlig sovmorgon. 
jag åkte sen in en timme innan jag egentligen behövde, 
jag åkte in med André för att äta lunch innan vi började. 
han har nämligen också sovmorgon på torsdagar och hela dagen blir mycket bättre när man äter liksom, 
haha nä men annars får jag inte äta förrän typ halv 3. 
jag åt med han och sen kom även tre kompisar och åt med oss, 
jag hade sen svenska lektion innan jag fick åka hem. 
nä jag sen kom hem kollade jag slut på serien jag började kolla på för 3 veckor sen, 
the OC och den är verkligen så grymt bra. 
sen åt jag middag och cyklade ner till gymmet och körde först en halvtimme på crosstrainern och sen en timmes magträning,
körde ett nytt magpass idag och det var så bra faktiskt. 
nu sitter jag i sängen och kollat på youtube, 
har precis ätit en tallrik med 2 kiwi, 1 banan och lite hallon. 
så gott, men nu ska jag sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0