SLUT PÅ DET ROLIGA

ja.. nu är det ju faktiskt så att jullovet har kommit till sina sista timmar.
imorgon är jag tillbaka till skolan, rutinerna och även bloggen! 
jag har som jag sa i ett tidigare inlägg bara känt att jag bara velat ta det lugnt och njuta av all ledig stund. 
men sen jag bloggade sist så har jag jobbat i två dagar, 
vilket faktiskt var väldigt kul och jag hade faktiskt saknat det. 
det kändes dock som om jag hade sommarlov när jag väl va där
eftersom jag annars mest bara jobbar på sommaren. 
men det var kul och mina arbetsuppgifter framöver kommer blir lite annorlunda vilket känns väldigt kul. 
sen firde jag som nästa alla andra gjorde, nyårsafton. 
jag kan ju inte säga att det var mitt roligaste nyårs firande men vi sov sen över ett stort gäng hos två kompisar 
och dagen efter alltså den 1a januari så hade vi det supermysigt,
vi spelade spel, och gick runder, sen badade vid bastubåt vilket var så skönt och så mysigt. 
sen har jag faktiskt bara tagit det lugnt och varit med andré,
vi har även varit nere några vänder på gymmet
och idag så har jag, mina systrar, vår farfar och hans fru varit på emporia.
vi fick våra julklappspengar och sen gick vi runt och hade det mysigt, 
jag införskaffade mig 2 tröjor och ett par byxor. 
nä nu ska jag sova för att överhuvudtaget orka med morgondagen. 
 
och jag lovar att jag kommer uppdatera som vanligt nu, 
men jag brukar inte blogga under helgerna men annars ses på vi söndag igen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0