OM SOMMAREN OCH MIN FRAMTIDA BLOGGNING

jag tror nog att jag snart kommer att dö,
jag är så himla nervös inför skolan imorgon,
första dagen på gymnasiet, en helt ny klass, en helt ny skola, bara massa nya lärare.
men jag åker iallafall dit med min älskling så det gör saken så himla mycket bättre.

sommarlovet, jag kan sammanfatta det lite snabbt såhär.
jag har haft en otroligt jobbig sommar, eftersom jag har jobbat iprimsip hela tiden.
men jag har ändå haft en massa kul imellan jobbet,
jag har varit i Stockholm och Göteborg,
jag har kollat på två stora fotbollsmatcher och shoppat en massa.
jag har myst med min pojkvän och haft härliga kvällar med vänner.
jag har också träffat mitt kusinbarn för första gången.

sommarlovet har gått både snabbt och långsamt, men det känns ändå som att jag har utnyttjat hela sommaren så som man ska utnyttja en sommar,
man ska kunna njuta i solen, på stranden eller vid en pol,
man ska känna att man gjort nytta och inte bara slappat.
man ska inte ha dagar då man har skit tråkigt för att man inte har någonting att göra, en sån dag har jag inte haft på hela sommaren tack vare jobbet.
man ska också utnyttja dem sena ljusa sommarkvällarna och sommaren underbara varma morgnar.

nu har ni fått en tydlig bild på min sommar och varför jag kanske inte har haft så mycket tid att blogga ordentligt..
men jag lovar er att jag ska bli otroligt mycket bättre på att blogga än vad jag har varit.
så se farm emot en massa fina bilder nu eftersom jag börjar på en fotografi linje på gymnasiet.
se också fram emot att läsa om mitt vardagliga liv med mycket träning.
ska börja lägga upp ordentliga träningspass här på bloggen,
som jag själv gör och utför innan det kommer upp på bloggen.
så nu vill jag bara ge alla skolstartande ett ordentliges lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0