SLAPPAR FRAMFÖR TVN

en riktigt kul dag i skolan faktiskt,
nationella som jag skrev om innan var riktigt enkelt och sen var det lunch.
efter lunchen så hade vi mentorstid och kom äntligen fram till när vi ska på klassresa och vart vi ska åka, det kommer nog bli kul, antar jag.
men efter skolan stack jag hem och kollade lite på "plastik kirurgerna" på tv med min lilla syster och sen stack jag ut och gick lite med min älskling,
vi pratade och myste, älskar de !
sen gick jag hem och åt mat, pasta och bacon, muuuuums.
nu sitter jag och kollar på family Guy och väntar på att Sverige ska möta Argentina i fotboll.

sen ska jag sova för ja kunde knappt sova i natt, hatar såna dryga nätter som man bara ligger och väntar på att man ska somna om igen.
ni får ingen bild idag för idag är jag ful,
"det är tur att man blev som man blev när man blev som man inte skulle"

imorgon eller på fredag kommer roligare inlägg och kanske till och med videoinlägg, gillade ni det förra videoinlägget ?
tycker ni att jag ska göra det oftare ?
kommentera svar /a




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, fortsätt med videoinlägg! Sjukt nice!

2013-02-06 @ 21:32:26
Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte skriva eller prata om dina systrar i ett inlägg?

2013-02-07 @ 14:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0