TRÅTSADE MIN FÖRKYLNING OCH STACK TILL SKOLAN

vilket var bra gjort av mig,
men morgonen var så himla otroligt jobbig.
speciellt när jag igår vaknade tolv och inte kunde somna förrän typ två inatt

så var det jobbigt att gå upp klockan sju ..
men i skolan så va allt sol vanligt förutom att André var sjuk, bajs tolle på honom.
men jag tillbringade min dag med Sanna & Felicia, vilket var mysigt.

fick reda på att jag inte skulle ha nationella muntligt i svenska på torsdag, så jag blev riktigt glad.
annars va lektionerna precis som alltid annars,
maten i skolan var faktiskt inte god alls, första gången på riktigt länge jag inte har gilla maten.

efter skolan så va det dagens höjdpunkt när jag cyklade hem till älskling.
det är det bästa som finns att se sin pojkvän efter en hel dag utan honom.
vi bestämde också att jag skulle inom han ikväll också efter mitt lagmöte.

men nu ska jag fortsätta att göra ingenting.
ha det bra så skriver jag mer när jag ska sova senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0