FREDAGSMYS

efter skolan så stack jag hem till älskling, 
han var redan hemma eftersom han slutade tidigt idag. 
vi kollade på filmen modig & haha han bet mig -.- 
jaaj det får man väl leva med, men sen stack jag hem och åt 
kan verkligen inte klaga på den maten alltså, 
oxfilé med potatisgratäng, bearnesås och sallad till det. 
sen satt vi och snackade lite hemma och sen stack jag till älsklingen igen 
just nu sitter jag inne på hans rum för han är ute och äter med hans familj. 
sen ska vi bada jacuzzi och äta godis som jag tog med hemmifrån. 
så kommer nog inte att blogga mer ikväll men hoppas vi står ut med det, 
har inte heller någon bild här som är nytagen. 
/a. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0