BLOGGADE INTE IGÅR FÖR ATT ..

.. jag vaknade och hade skit ont i magen, försökte ändå cykla till bussen men insåg att det var onödigt.
istället la jag mig och sov en halv timme till och åt sedan frukost.
när jag satt och åt frukost så ringde André, han kom äntligen hem efter 2 veckor på semester..
i två veckor har jag varit utan min älskling, det har varit jobbigt att inte kunna prata med honom men jag har klarat det !
så jag kom hem till honom vid nio på morgonen och var sedan där hela dagen,
när min mage blev lite bättre gick vi ner till byn en sväng,
vi satte oss på en bänk och mös ett bra tag.
sen kom vi hem och badade i hans 29 gradiga varma pol, så skönt och mysigt.
vi spelade sedan spel, kollade film, åt och somnade tillsammans i varandras famnar.

imorse vaknade jag lite innan min klicka skulle ringar,
jag gick upp och fixade mig tyst eftersom André fortfarande sov, jag väckte honom sen genom att dra min hand vid hans kind och igenom håret.
vi sa hejdå och jag stack till jobbet.
nu har jag precis jobbat klart och har fyra dagar ledigt, så skönt !

när jag kommer hem ska jag fixa i mitt rum, äta och sen sticka till André igen.
imorgon ska vi på utflykt bara vi två,
läs mer om det imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0