MYS LÅNGFREDAG

 
hallå allihopa, 
sitter hemma hos mamma och Filip och kollar just nu på innebandy, 
vaknade idag av att pappa väckte mig och frågade om jag ville äta frukost med dem
så jag klev upp ur sängen och åt köpebullar med multivitamin juice. 
sen stack pappa till farfar och jag var kvar själv hemma, 
kollde lite tv, duschade, satt med ansiktsmask, spelade candy crush och sen hämtade mamma mig.
 vi gick ut och powerwalkade fem kilometer kändes sjukt skönt att vara ute
eftersom jag typ inte varit ute på hela lovet och speciellt inte gjort någon slags träning
förutom en timmes fotboll i måndas som inte var alls jobbig. 
har precis käkat en otroligt god mat, kött med potatis, grönsaker och rödvinssås. 
snart blir det lets Dance på tv vilket jag tycker är otroligt roligt att titta på. 
men nu ska jag sluta skriva om ingenting, 
fina bilder på mig en fredagskväll som denna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0