UNDERBART LIV

nu är det så att jag sitter ute i det otroligt fina och sköna vår vädret.
jag vill bara berätta att jag stör mig på alla som typ tror det är sommar och går runt i shorts och kort tröja, det är inte äns tjugo grader..
men iallafall

sitter ute i det sköna vädret på en bänk vid en lekplats och bara njuter,
lutar mig tillbaka och lyssnar på fåglarnas kvitter, lövens sus i vinden.
lutar mig tillbaka och ser en fin klarblå himmel och gröna trädtoppar med fina vita blommor i sig.
ibland är livet helt underbart,
ibland kan jag tänka att jag har det för bra, men som alla säger efter regn kommer solsken,
jag har haft en otroligt tuff period som jag inte kommer komma över på länge,
men nu börjar alla pusselbitar att falla på plats och allt är så himla toppen.
jag har också så mycket att se fram emot på den senaste tiden,
en helg med älskling, klassresan, fotbollsdagen i skolan, lärarmiddagen och sen ett långt sommarlov.

nu dör snart min mobil så jag får sluta skriva,
gå till André och hämta min mattebok som han hjälpte mig med idag och sen sticka hem till duschen.
imorgon är det vårstaffeten i skolan och jag är så taggad på att vinna.
men vi hörs senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0