EN RIKTIGT BRA TORSDAG

först var det som sagt skola, vilket ni nog kunde lista ut och även läsa i förra inlägget. 
jag blev riktigt besviken i skolan idag, 
jag och en kompis i klassen kollade innan första lektionen vad det skulle vara för mat " potatisbullar " vi blev skit glada men när vi väl kom till matsalen sen så var den laxnuggets som inte alls var goda och jag blev skit sur.. 
jag som hade gått där och längtat efter maten så blir det helt annorlunda. 
 
sen efter skolan hämtade pappa mig på skolan och vi körde precis utanför Lund då vi sen bytade så jag körde resten hem. 
så sjukt kul att köra bil, älskar det verkligen ! 
vi åt sen middag och har mysit här hemma, jag stack sedan ner och mötte André som kom med bussen. 
jag följde honom hem och nu har jag precis kommit hem och lagt mig i sängen för att sova. 
börjar tidigt imorgon så måste sova nu, måste ju få min skönhetssömn. 
 haha, ha det bra och dröm sött allihopa.   
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0