FÖRLÅT FÖR IGÅR

då jag inte bloggade.. 
jag hade faktiskt inte tid och jag försökte verkligen men hann inte. 
jag var i skolan hela dagen och på engelskan läste jag i en och en halv timme, herregud rekord ! 
dessutom var det en engelsk bok så extra plus poäng till lilla mig. 
 
när jag kom hem så åt jag och stack ner till gymmet med André direkt. 
vi börjar bli riktigt duktiga på det här med att ta oss till gymmet. 
minst två gånger i veckan och två timmar varje gång. 
sen stack jag hem och åt igen, pratade med pappa och bestämde över i helgen. 
sen gick jag och la mig och sov, 
pratade även med min kära pojkvän i telefon ungefär en halvtimme. 
 
nu sitter jag är naturkunskapen och är klar med alla uppgifter så slänger in ett ganska slarvigt men ändå ett inlägg. 
vi hörs senare ikväll för efter skolan ska lilla jag köra bil. 
puss & kram 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0