SKÖN LEDIG DAG

imorse vaknade jag av ett sms ifrån min chef - kan du jobba någonting i påsk ? 
jag blev så glad, jag har ju bara sommarjobb där men blev nu även frågad om i påsk. 
tyvärr kan jag dock bara jobba en dag så på torsdag åker jag till simrishamn. 
det ska faktiskt bli riktigt kul att träffa min kolleger igen efter nästan ett år. 
visst mitt jobb är riktigt krävande och det sliter verkligen på mig men jag tjänar så otroligt bra
och jaf har väldigt kul där så det är värt varenda dag jag lägger på jobbet. 
 
annars idag har jag varit på gymmet i två timmar unigefär,
körde mag & rygg pass och det var så otrolgit skönt att verkligen slita och bli riktigt trött.
sen har jag också varit hos andré en stund och ska även dit ikväll igen,
för jag bakade muffins till honom så jag måste cykla och lämna dem.
jag har även kollat på lite youtube klipp och nu väntar jag på att pappas köttfärssås ska bli klar. 
just det, måste visa en bild jag gjorde igår i photoshop, 
andré har länge velat ha en ny bakrundsbild till datorn så jag gjorde denna och han blev så himla glad. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0