20 MINUTERS SKOLA

imorse när jag kom till skolan så hade jag endast tjugo minuters skola, 
jag skulle egentligen ha en hel svenska lektion men vi skulle bara skriva klart det vi gjorde sen stack jag hem. 
skulle sen ha en håla och idrott sen till slutet av dagen men jag är förkyld och kännde att det va bättre att hoppa den. 
jag stack hem och kom hem vid elva tiden,
kollade de avsnitt jag missat av big brother och the walking dead denna veckan. 
sen stack jag mer och mötte upp André och sedan direkt vidare till mamma, 
vi gjorde pepparkakshus och käkade supergod mat. 
sedan satt vi klistrade framför Idolfinalen och som tur vann bästaste Lisa. 
nu har vi precis kommit hem till André och vi ska kolla på film nu, 
vi göra imorgon igen, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0