SVAR PÅ FRÅGA


såklart jag kan berätta vad jag har fått i födelsedagspresent. 
i måndags på min födelsedag fick jag av pappa och hans sambo, 
stativ till min kamera, en domarklocka, två stycken sport bh-ar, ett tränings linne och presentkort på emporia på 600kr. 
i fredags när jag var hemma hos mamma så fick jag av henne och hennes sambo, 
tre stycken victoria's sectret trosor, victoria's sectret nagellack och läppglans, body mist ifrån victoria's sectret och att vi ska se sm-finalerna i handboll på Malmö arena. 
fick även av mammas sambos föräldrar, 
250kr och systemkamera med objektiv.
sedan av André igår fick jag två stycken fuck cancer armband ett med vit text och ett med svart. 
fick även en jätte mysig middag och en riktigt mysig kväll. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0