DIGITALTSKAPANDE LEKTION

som jag ofta gör på fredagar så lägger jag även upp idag vad jag gjort, 
vi fick i uppgift att göra ett sagoträd och vi har gjort allting ifrån grunden. 
stammen är gjord av en pensen jga själv skapat, varenda liten gren har jag själv suttit och målat i. 
jag blev faktiskt riktigt nöjd med detta och känner att jag verkligen förbättras mer och mer för varje lektion. 
detta trädet jobbade jag med i illustrator och photoshop,
så om ni har dem programen är dte bara att sätta igång och skapa det är faktiskt riktigt roligt. 
nu slutar vi om en kvart och jag ska åka bussen hem med andré och sedan sticker jag 
hem till mamma för att fira min födelsedag som var i måndags. 
jag önskar er alla en riktigt bra fredagskväll så hörs vi så fort jag har tid. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0