FÖRLÅT..

..för att jag inte bloggade igår, 
jag hade fullt upp hela dagen i skolan och när jag kom hem så stack jag direkt till andré.
vi hjälpte till och göra tacos och sedan åt vi. 
vi kollade på när sverige spelade em-match igen och vann precis som i måndags. 
sen startade vi en film och bestämde oss för att sova med varandra. 
så det blev en lite mysig kväll tillsammans och imorse cyklade jag hem när andré tog bussen till lund. 
jag börjar tolv idag så jag sitter fortfarande hemma och har precis käkat lite lunch. 
om en kvart ska jag börja gå hemifrån för att sedan ta bussen till skolan. 
men nu måste jag fixa det sista innan jag sticker, ha en toppen dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0