VILKEN UNDERBAR LÖRDAG

dagen idag var helt fantastiskt, 
jag ställde klockan på nio för att vara ler färdig när mamma kom halv elva.
vi åkte då in till Malmö, 
vi gick första runt på emporia och jag införskaffade mig en hel del sommarkläder. 
2 klänningar, en byxdress, ett par shorts, ett linne och en tunn kofta. 
sen käkade vi en otroligt god lunch som bestod av kyckling sallad. 
vi gick sedan och lämnade våra påsar i bilen och gick sedan in på Malmö arena. 
 
jag fick ju i födelsedags precis att vi skulle kolla på sm finalerna i handboll och idag var det. 
först var det damernas match där Sävehof vann över Skuru. 
efter den matchen gick vi runt lite inne på arena området och kollar runt och sedan kollade vi herrernas match också. 
lugi ledde hela matchen men tappade de sista minuterna och förlorade över Allingsås med två bollar. 
när jag och mamma sen kom hem åt vi och sen har jag busat med mina buspojkar. 
men nu ska jag sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer
Postat av: Maja

kan du inte lägga ut bild på kläderna & skriva var dem är ifrån?

2014-05-25 @ 08:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0